marți, 11 octombrie 2011

universuri mici, de octombrie









8 comentarii:

  1. Iar m-am delectat la tine...
    Sa ai o toamna sora cu talentul si sensibilitatea ta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Faceti fotografii foarte frumoase! Ma bucur ca v-am descoperit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de minunatii ne arati, draga mea Doina! Multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uau! Foarte frumoase fotografiile! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. bine realizate fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cătălin, vă lăuda acum ceva timp. Cu fiecare postare mă bucur pentru că v-am descoperit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Poti sa ne zici cum se numeste ciudatul ala verde de jos? Banuiesc ca e ceva lacusta. Calugarita o stiu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciudatul de jos,este o lacusta bagheta.Daca stiu bine.Da mult timp caut sa fotografiez una,dar din pacate,probabil din cauza insecticidelor,au cam disparut.Eu am fotografii postate in picasa si panoramio.Fotografiile tale sunt frumoase,ma uit la ele cu placere.

    RăspundețiȘtergere