vineri, 16 martie 2012

Ultima editare...

 Ma bucur ca pleaca iarna. Ma pregatesc de primavara indesandu-mi buzunarele cu energii si sperante, facand planuri, visand la multe lucruri care se pot intampla pentru ca vreau eu si nu "intamplarea".....Imi vreau aripile inapoi!
 A fost o iarna mult prea lunga si bogata si saraca, dar, acum sa plece! I-am pus pe sanie cojoacele si i-am scris pe un biletel lucruri despre  care nu vreau sa imi mai aminteasca. I-am scris si nume. Cu litere mici. I-am povestit si despre jocuri stupide si intalniri inutile pentru care s-au facut multe planuri si sacrificii, despre vorbe in vant si ganduri frumoase aruncate spre nicaieri, despre lacrimi, indoiala, neputinta ....Sa le incuie  pe toate in ingheturile ei si sa topeasca cheia. 
E un fel de curatenie de primavara! :)
Tot "isaurind" pe aici mi-am dat seama ca nu e de ajuns sa aerisesc si sa curat, imi trebuie mai mult de atat, am nevoie de o casa noua. Asadar, in curand, voi schimba si adresa....am sa las bilet!:)

Acum ma intorc din nou la mine. E curat, e senin, e zambet, e lumina.
Pot sa imi reiau zborul....
Foto: Elena Hirtan

  

7 comentarii:

  1. Doina, asa cum ti-am spus si pe FB...toata seria aceasta cu cai (editata sau nu) este GENIALA ...
    FELICITARI !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tare ma mai bucur c-a plecat iarna. Poza superba, plina de emotie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Everуthing is very οpen with a rеally clear
    exρlanation of thе isѕues. It ωas truly informativе.
    Your sіte is νery uѕеful. Thanκ you for shaгing!
    Feel free to visit my weblog :: Swobb Romania

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu comentez,dar intreb.Tu esti in fotografie?

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase cuvinte ai spus aici...interesanta si fotografia....mi-era dor de sa ceva

    RăspundețiȘtergere
  6. Greetings I am so delighted I found your site, I really found you by accident,
    while I was looking on Bing for something else, Anyways I am here now
    and would just like to say cheers for a remarkable post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
    go through it all at the moment but I have bookmarked it
    and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more,
    Please do keep up the fantastic work.

    Feel free to surf to my web blog british film making industry

    RăspundețiȘtergere