vineri, 9 aprilie 2010

sticleti pe portativ:)

9 comentarii:

  1. aici chiar m-e greu sa zic care e cea mai...toate sunt extraordinareeeee...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela Pana- se intreceau in a-si arata frumusetea!!:)))stateau ca la expo!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine i-aţi surprins, sunt bestiali ... ăla care s-a întors cu spatele s-a supărat pe dumneavoastră, sau vroia el să fie mai cu moţ?

    RăspundețiȘtergere
  4. catalin fudulu -:)))!!! chiar la asta ma gandesc de ceva timp,sa pot inregistra si sunetele lor si sa le postez impreuna cu imaginea;aparatul pe care il am acum ,totusi,nu este suficient de performant....

    RăspundețiȘtergere
  5. ovidiu lazar - am fost tare necajita ca nu am reusit sa trag mai multe cadre,in afara acestuia:(, au zburat imediat dupa ce am facut poza,asa,fara setari ,fara pregatiri...i-am tot asteptat sa revina,dar ,se pare ca erau doar in trecere....

    RăspundețiȘtergere
  6. Corneliu Cristian Ion-:))) acela rupe ritmul!!!

    RăspundețiȘtergere