marți, 26 octombrie 2010

Motacilla alba











5 comentarii:

  1. Era o vreme în care mă uitam într-una pe Discovery și toooot așteptam o emisiune cu păsări. Sunt destul de rare. Dar și când sunt! Parcă mi-au venit în bătătură și nu mai mă satur să le privesc. Și mă uit hulpav.
    Așa și aici la tine :)
    Frumoasă matracuca asta :))
    Mai ales a 6-a de jos în sus, a ieșit excelent. Cât ai stat s-o prinzi?

    RăspundețiȘtergere
  2. curioasa, sprintena,indrazneata,jucausa...:).O zi cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu Ogarita! Obiectez numai asupra titlului/denumirii ... daca matracuca e alba atunci eu sunt stravezie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamnelor, va multumesc din suflet si imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund!
    Ogarito, sper sa nu te dezamagesc...;
    matracuca asta a fost tinuta sub observatie mai toata vara, asa ca "piesele" sunt adunate si inca nu am terminat de despachetat toate raw-urile :)
    Oana, tu poti sa obiectezi dar dreptul la nasit l-ai pierdut :))
    a, si mai e o rubedenie de-a ei, flava....o sa ti-o prezint si pe aceea cat de curand:)

    RăspundețiȘtergere