marți, 12 iulie 2011

promisiuni.....

....fiecaruia dintre voi, care m-ati intrebat de ce lipsesc, i-am raspuns ca voi reveni cand voi avea puterea sa ma disciplinez in munca mea cu fotografia....mea culpa! nu am reusit....am ramas in urma cu cel putin cateva mii de cadre raw , majoritatea nevazute decat pe aparat!
Promit (ma mai credeti? ) ca de azi, incerc sa reiau ritmul. Nu ar avea farmec sa va arat prigoriile mele abia la iarna!:)))

Ii sunt recunascatoare lui Catalin Fudulu si celorlalti care ma trag de maneca din cand in cand si ma trimit acasa....Aici!:)
Sa aveti o vara minunata, dragii mei!

7 comentarii:

  1. Să vii şi să îţi recuperezi mânecile :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Extraordinara,ca de obicei !
    Bravo,Doina !

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo !:) O captura frumoasa reusita al unei capturi !:) Super ! Ai sincronizat bine momentul !:) spor !:)

    RăspundețiȘtergere
  4. "am ramas in urma cu cel putin cateva mii de cadre raw , majoritatea nevazute decat pe aparat!"

    am exact aceeasi problema. eu acum pun imaginile de vara trecuta :)

    RăspundețiȘtergere